klik sini pun boleh..:-)

October 21, 2014

oh noo...

assalamualaikum...

terasa lama sangat biarkan blog ni bersawang begitu sahaja..

banyak perkara nak kongsi..tapi satu pun tak masuk dan sempat tuk menaip..jari jemariku tak mahu menari..hahahaah

oklah..actually, slepas peristiwa keguguran tu..banyak yang berlaku..berbagai percubaan TTC dijalanka..hahahaa

kesaahhhhh..aku masih lai duk jauh ngan suami aku..time period, time subur tak kena pada hari..maknanya takjatuh pada hari cuti..sebaliknya hari kerja..adajuga yang elok dah jatuh hari cuti..tup tup suamiku tak boleh pulang..keje tertangguh perlu diselesaikan..hahaha..gelak saje yang mampu...

kesahnya,,lepas raya baru ni suami dah berpindah..dari pekan sekarang ke jerantut pula..tau tak kat mana?? kat pahang..saya pula kena pindah duk kl....jauh tak..dulu elok elok duduk ngajar kat lipis..tiba tiba dapat arahan, keluar kau dari pahang..pergilah kau ke selangor pula...hmm,,,menangislah wei...suamiku baru buat permohonan pindah ke jerantut...waktu tu pula mengandung...xstabill jiwa .. dan bermulalah episod itu..apa pun..pada ku tabahkanlah...sebab Allah uji tu memang betul aku mmpu tempuhi..maka diamkan dri dan senyumlah kembali...

 bulan 6,7,8 dan 9 berakhir begitu sahaja...4 bulan berlalu..dalam pada tu macam macam i buat taw..hahaha..cik suami juga cakap..sabar..bila tibamasanya..insha alah..akan ada ruang itu..hihi..betulla tu..dia kta xnak aku berharap..sebab bila duk jauh ni..timing tu akan lari..ha betullah dia kta..aku pun tak nafikan..kita rancang tarikh tarikh sekian abang kena ada..tapi bila tiba..opps..abg kena keje..yang sedih siapa??? sah sahlah aku kan...hahaahah..gelak lagi..gelak tanda..sedang menenenangkan diri..istighfarrrrr...

xmengapalah...itu rezeki allah jgn persoalkan..nnti kite cerita lagi ok..don't worry.kite sambung lain kali..cerita how saya ttc..hahaahah..dan sekarang tempoh 2ww...

doakan kite ye..

bubyeee.:-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...