klik sini pun boleh..:-)

October 23, 2011

petang yang kosong....hehehehe

 ehsan cik google

tengok atas tu!!!tengokkk..jgn x tengok...:-)
mmng heart dgn lagu ni..yeehhaaaa..:-)


actually..xtau apa yang bermain difikran..jauh dri dalam hati..berdebar lebihhhhhh...sebb..tinggal 28 hari lagi CIK T nk lafazkan cinta dia pada SM..
sekarang terasa mcm masa tu cpt je berlalu,sbb SM sibuk dgn keje..klu xkeje,rasanya xrasa msa tu cpt berlalu kot..


semalam mesej ngn CIK  T..mcm biasa,klu xberhubung,henset tu sunyi je,bila sekali dah mula bunyi,xreti pla nk berhnti..hahahaha...mcm biasa,bila dah brhubung,kita remain lah antra satu sama lain tntg persiapan khwin..CIK T alhmdulillah..semuanya blh diktakan siap..tapi yang SM mmng kalut..bju nikah pun xsiap..hehehe..ckp kt CIK T, CIK T ckp,knpa xsiap lgi..bgi bju kan dah awal..padan muka SM yang suka sangt lambt2 hntr..hehehe..


"cik mimi....tailor tu bkn robot..dia ada dua tngan dan ada perasaan letih dan penat..lain kali hntrlah sehari sebelum khwin..hahahaha""dush!!!!


tapi alhmdulllah..bju blh ambil lepas raya haji..ala masih ada wktu lgi kan..?sabar2.......


tutp pasal baju..dapat satu soalan best..hehehehe..

SM===> "awak selalu baik dgn saya..awak baik ni sbb awak nk ambil hati saya n tarik perhatian saya tuk khwin ngn awak ke..??

CIK T=====>hahahaha..dia ktwa,, soklan soalan..klu sehari xde soalan budak2 xblh ye..?

mak i..dia tnya kita pla???monolog dlm hati..xpe dia xdgr..hehehehe

SM===>hehehehe..awak xkisahkn kalu saya mnta jawapannya..??:-P

CIK T====> saya kisah sngt..dan jawapan saya adalah,........

berdebar SM tunggu,sebb dia biarkan jwpan tu mcm tu...


lagu syukur-seismic berdering,tndanya msej CIK T masuk..
wahaha.."tu pun nk taip">>>

CIK T ===> details answer on our first night ye..?s.a.b.a.r..:-)


aduh..jwapan yang mengecewakan sbnrnya..sbb kena tunggu lagi..hehehehe..tapi oklah..agk lama SM diamkn diri..then masuk satu mesej..

CIK T ====> knpa diam ni..?hmm..tnya mak..knpa mak pilih abh..?tnya abah knpa plih mak..sdgkan mereka xpernah bercinta mlah bertegur sapa..anggaplah ia anugrah..perasaan terindah dari KHALIQ kepada hambaNYA..
yang nyta..klu rupa mnjadi pilhan..sy lah mnusia pling rugi..sbb klu awak cntik..ada lagi yang lebih cntik dari awak..mngkin satu hari nnti sy akn berpaling bila beetemu dengannya...
klu harta yang menjadi sebb sy mencintai awak,maka saya lah mnusia yang paling miskin kelak,kerana saya akn tinggalkan awak bila awak dah xberhrta..
kalu keturunan yang saya pndang...saya sndiri xcukup mulia tuk berdampingan denganmu..
namun..saya mmilih agma..biarlah ia mnjadi perkra utama..klu awak miskin,awak xcntik,,bkn keturunan yang hebat,tpi bila awak punya agama..insyaAllah..saya tetap mncintai awak..krana awak mncinta DIA kerananya..awak redha khidupan ini keranaNya...

rasa mcm terharu..gembira dan bhgia.:-)alhmdulillah..tpi SM terus diamkn diri..bkn bermkna SM merajuk tau..tapi sbb dah hilang kata..hehehehehe..jahat!!!!



nama cik T, muhamed khairol..nama SM halimah,tpi common name called as a mimi




dalam debaran ada kegembiraan..dalam gembira masih ada kekusutan..hehehe..


moga dipermudahkan segala urusan..amin ya rabb!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...