klik sini pun boleh..:-)

March 13, 2012

saya rindukan suasana yang begini..

Suami sedang baca buku sambil menyandar di kepala katil..

Isteri : (Naik atas katil dan duduk sebelah suaminya) Abang baca buku apa tu..

Suami : Didik Anak Gaya Rasulullah..Meh sini..(Smbil rangkul pinggang isterinya, lantas isteri baring di dadanya)

Isteri : Abang ceritakanlah sikit apa abg baca, saya dengar..

Suami : Bla..bla.bla..(bercerita panjang lebar) ayangg, ayang?? Laa..tertidur ister...i aku ni..Emmm, penat sangat ni..(Baringkan, selimutkan dan seperti biasa kucupan di dahi isteri) Selamat malam.. :)

# Setiap malam berceritalah kpd org yg tersayang, masa inilah masa bermanja, bergurau senda dan berkongsi cerita. Tetapi bila pasangan terlalu penat, dia cuba melayan walaupun sampai tertidur. Hargailah pasangan anda yang penat seharian ini..Lihat air mukanya ketika tidur.


saya rindukan suasana baca buku tu..
saya rindukan suasana kami berbincang tentang setiap topik yang kami baca terutama buku2 ilmiah..
saya rindukan suasana si suami bercrita tentang kisah yang dia reka sendiri..awalnya lucu..sebab kisah dongeng tu xpernah wujud..namun ikhlasnya dia bercerita..SM trlelap dipangkuannya...
"kisah puteri pelik dgn lelaki hitam.." kisah yang direka ala2 dongeng yang hakikatnya kisah bagaimana si suami terpikat dengan si isteri...namun isterinya mudah tido..cerita xpernah abis..:-)
saya rindu...saya rindu semua tu...paling saya rindu ialah.....(nk but seperti gmbar di atas!)perkara biasa yang akan dilakukan bila tatap muka si suami...
ilove u sayang......ana be hebbak!!
ana be hebbak!!
i love u sayang..more n more..walaupun kita jauh..apa yang menjadi harapan ialah..kita sabar dan tabah tuk tempuh semua dugaan ni..
trimaksih sebab sentiasa bagi semangat tuk syg tabah hadapi setiap sesuatu yang telah ditkdirkan ini dengan sabar dan redha..mudah2an..kasih sayang kita terus bertaut..bercambah dan bertambah..mudah2an juga..abg segera berada di cc syg yang sentiasa perlukan abg setiap masa....

dari sayangmu...
mimi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...