klik sini pun boleh..:-)

April 19, 2012

alhamdulillah..:-)

asslamualaikum..masih berkesemptan tuk menghirup udara yang sangt segar dan indah..alhmdulillah juga masih diberi kesemptan tuk menikmati kehidup dan berpijak mdubumi allah yang permai ini..:-)

alhamdulillah..tuk segala yang telah dikurniakan..nikmat tangisan..sedih,,gembira..ketawa..dan bahagia..:-)yang sebenarnya itulah kurniaan dari Allah tuk kita..umatnya seluruhnya..:-)

pagi2 lagi dah baca blog sahabat ni..alhmdulillah..benar2 beri inspirasi..mana taknya...terasa sangt yang aku perlu mengubah sesuatu yang tidak biasa kepada biasa..agar kelapngan itu diberkati..mudah bagi pelaar ku blajar dan dapat apa yang aku ajar..ye,semua itu sangt penting...setiap yang baik bermula dari aku..sekiranya aku mahukan kebaikan..kebaikan adalah bermula dari dalam diri aku..

kelebihan dan kenikmatan "dhuha"....ye..bnyak kali emakku menerangkan kelebihannya..cuma aku je yang xmencuri masa dan kesemptan tuk melakukannya..sangt sedihkan..bila murid xdapat apa yang kita ajar..aku marah mereka..sedangkan ianya kerana aku yang begitu lalai tuk merebut peluang bersama "Khaliqku"...ruginya aku.....

makanya..bermula dari saat ini, aku mesti lakukan sesuatu perubahan..lakukan apa yang pernah aku lakukan dulu..mulakan kembali...bgun mlm dah liat..kena kuatkan semangat...dhuha yang sering ditinggalkan mesti di adakan..tekad ku..perubahan dunia hari ini adalah bermula dari aku..!!!

n agar dikuatkan ati tuk menjadi hamba Allah yang terbaik di sisinya..amin ya rabbal alamin...(T_T)..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...