klik sini pun boleh..:-)

March 15, 2013

alergic kamera???

assalamualaikum n very good morning 2 all of u..

alhmdulillah..dah masuk tahun baru..tahun 2013..xpasti entry yang kebrapa untuk thun baru ini..huh mcm banyak sangat menulis kan..? tapi xmengapa, saya akan trus menulis tnoa jemu..dan mngarut di laman ini..

kalau xsuka jangan baca!!!!hihihihi..
suka??/terukan !!ahaks!opps!maria elena's trademark jap!

tgk title entry...kontraversi x..??

not to much la kan..tapi sebanrnya adalah juga...

alergic kamera bermaksud..diri akan mnjadi sengal bila nmpak kamera..!!

yup..not as usually but on the prgnant time only...hihihihi..

seingat saya,9bulan mengandung, xbnyk gmbar yang ditangkap..ada time2 "batni" (perut saya) still xmnmpakkan dirinya..
waktu ni masuk 6 bulan...hihihi,bdn je naik..perut xnmpk


yang ni dah 7 bulan..:-)
gmbar di atas wktu ni dah 7 bulan..waktu ni masih lagi rahsia..orang xtau saya mngandung..alhmdulillah...

wktu2 ni, feel cantiklah sangt kan untuk posing time bergambar,mna xnya..masih bertenaga dan kuat lagi..:-)

bila dah masuk 7bulan..waktu tu sibuk dengan kelas kat ipg..alhamdulillah..perut x nmpak juga..so kawan2 xdapat menghidu keberadaan baby on my tummy.. cuma bila digembar gemburkan yang kami perlu pergi Bina insan guru..waktu tu jga kalut sebb waktu tu dah masuk 8 bulan..aktiviti tuk bina insan guru of course lasak2 punya..jadi terpaksa mnyerah diri dan bgtau yang saya mngandung..:-)

bila bncang dengan pensyarah yang handle B.I.G ,just go no je..rahsiakan..hihihihih...

time b.I.G memang dah 8 bulan..apa yang mnjadi harapan..moga Allah selamatkn kandungan ku ini..amin...

apa pun alhamdulillah..masuk pertengahn bulan 8 baru orang nmpk perut saya..xblh nk tutp dah...

dan akhirnya selamat melahirkan budak chomell ni..:-)










"allahummah faqqihha fiddin,wa a'limha ta'wil"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...