klik sini pun boleh..:-)

February 12, 2010

doa: mohon berlindung dari kejahatan.

dunia hari ni macam2 ada..sometimes kita nampak suci pada zahirnya tapi hakikatnya wallahua'lam...rambut sama hitam..tapi perlu kita ingt..hati kita berbeza...bukan tuk mengajak saudra2 sekalian bersangka buruk pada orang sekiling,cuma manusia kita tak kenal akan dirinya yang sebenarnya,dan yang lebih mngetahui adalah Alla,justeru itu wajarlah kita mohon perlindungan dari Allah kerana Dia lebih mengetahui setiap satu yang terjadi..wallhu
alam..

jadi suka tuk saya kongsi ngan sahabat2 sekalian doa ni...

baca ia setiap kali selepas solat 5 waktu,baca berulang2 klai..dan jadikan ia sebgai amalan seharian...moga dengan izin Allah..sepanjang seharian perjalanan kita,kita dalam lindungan rahmat dan inyahNya..insyaAllah..sama2 lah kita bermohon...

بسم الله الرحمن الرحم.

ya Allah,lindungilah aku dari hari yang tidak baik,
ya Allah, lindungilah aku dari malam yang tidak bagus,
ya Allah, lindungilah aku dari sahabat yang jahat,
ya Allah, lindungilah aku dari jiran yang jahat pada tempat tinggal ku...
amin...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...