klik sini pun boleh..:-)

September 20, 2011

BERSEDIAKAH AKU..??

assalamualaikum...
ini bkn entry sedih tau..?ni entry yg relax...n cool...hehehe..kunun2nya lah..padahal dalam hati sedih sbnrnya..usaha juga ditahan agar xnmpk..yup..msti berusaha..sbb YT kt tmpat keje..keje kena fokus,xblh mengelamun..nnti keje xjd..:-)

apa kes pla main sedia tak sedia ni..??
hahaha..adalah kesnya..hari ni dah 20 september 2011...20112011 insyaAllah YT akan dijbkabulkn..sudah bersediakah YT..bersedia tuk TIADA orang YT sayang..?bersediakah YT tuk melihat dia sendirian..YT xbersedia tuk tu semua..hmm...

"" ya Allah..apa yg sedang mnguji aku kini..knpa aku punya perasaan sebegini...?aku mau mnjadi wanita yang solehah..isteri yg solehah tuk seorang suami dan ibu yang baik tuk zuriat2nya..tpi knpa aku bgaikan xrela ya Allah..tak rela tuk melihat dia sendirian lagi..dia kesepian setelah perginya bonda tercinta..dan kini,hmbamu ini..insan yang kau takdirkn tuk dia cintai...
ya Allah..aku mncintainya keranaMu..sekiranya punya ruang bt ku..izink aku membahagiakn dia..mnghiburkn dan menemaninya dalam suka dan duka..susah atau senangnya..derita atau bahagia..sesungguhnya,hnya kau lah tmpat aku mengadu ya allah..sesungguhnya,kau lebih mngetahui apa yg terbaik bt hambamu..."
dengan pasrah dan redha..aku serahkn kehidupn dan urusan seharianku padaMu..yang maha mengetahui sesuatu yang x mmpu aku ketahui.....""

sedih atau tidak..aku bergerak kehadpan..tnpa menoleh lagi ke belakang...ye..setiap sesuatu yg ada dlm dunia ni ada pnjganya..maka dia juga ada pnjaganya..Allah penjaga yang setia untukNya..mka pada Dia ajelah YT bercerita dan berharap agar Allah bahagiakan dia..YT sentiasa doakan dia..;-(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...