klik sini pun boleh..:-)

May 1, 2012

kenapa?????

saya pelik kenapa saya perlu ingat apa yang dah berlaku semalam!!macam pelik dan bertambah pelik sebab saya memang bosan tuk memikirnya kalau saya mula berfikir2...

ada ke dalam duani manusia yang begini??dah salah buat mcam x bersalah..dan boleh pula salah kan kita????????memang xwajar dan masuk akal!!

9 bulan saya kawan denannya..dan boleh pla semalam pecah tembelangnya yang dia dah KAHWIN!!!ANAK 2??wow!!fantastic...aku kawan dnegan laki orang selama ni..aduhai..susah ke nak bereterus terang yang kamu itu suami orang..?kan senang jadi saya yang mengaku..."HAI..I'M A MARRIED WOMAN"...kawan boleh..lebih2 tidak ye..sebb saya sayang lebih pada suami saya..sayang sangt2..ha kn senang berterus terang mcm tu..oh lupa..kita mungkin manusia..tapi kita kan berbeza..rambut sama kot sama hitam..tapi hati awak mungkin warna perang xmerah mcm saya..yang merah dengan warna cinta!!..

ok..xpe..saya maafkan..tapi tolong..GI JAUH2 DARI DALAM KEPALA SAYA...SYUHHHHH..SYUHHH..SYUHHH..HEHEHE..MCM HALAU KUCING JEP!!..WHAT EVER LA...YANG PENTING JGN PERNAH MUNCUL DALAM KEPALA SAYA..NASIB BUKAN HATI SAYA..TAPI TETAP XBOLEH TERIMA..SAYA DAH SIBUKKAN DIRI DENGAN BUAT BUNGA..TAPI AWAK PUNYA CERITA TETAP MENGGANGGU GUGAT PRESTASI SAYA..OH NO!!!

oh...tidak sama sekali..kisah awak sepatutnya x de dalm blog saya ni..tapi awak nak juga menyibuk dalam blog saya..eh..saya tngah seronok tau nak jadi bakal ibu..dan skrang cerita tuk saya tatapkan buat bkal anak saya n suami saya dah dicemari..xpe32..ha..32x saya sebut xpe..bermkna saya memang xmarah awaklah cuma geram je..:-)harap2nya awak bahagialah dengan anak n isteri awak..mengakulah yang awak pnya isteri..biarpun dia xsehebat yang awak mahu dan impikan..tapi itulah tuk awak...maka seronokla..dan bahagialah..:-)

tata awak...selamat tinggal.....

wassalam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...